Friday 16 June 2017

Bre Forex Opinie Opel


Opel astra G 1.7DT ili 2.0DTI Re: Opel astra G 1.7DT ili 2.0DTI 01.04.2007. U 23:17 - vor 3599 über mich 13h Eh, prica o dizelima ugradjivanim und Astre je prava mudrolija. DTL-Motor (koji ima tacnu oznaku x17DTL.) Je motor napravljen u Nemackoj. Zu jeem atmosferski (klasican) dizel motor koji ima 68ks i turbo punjac. Ima automatski sauh, katalisator ich ne znam tacno da li je EURO1 ili EURO2 norme. Ugradjuje se od kraja 1994. godine u astru F (astra 1) iu pocetnih par Godina u astru G (astru 2) tun 1999 ili 2000. Potpuno je drugaciji od opelovih dizela 1700 KUBIKA iz prethodnih godina (pa CAK i pocetka 1994 sa. ) DTH je isto sto sto i DTL (sto je oznaka motora iz saobrecajne dozvole). Medjutim, na zadnjem auf Del. icio. us Diese Seite zu Mister Wong hinzufügen oneview - das merk ich mir! Razlika Izmedju astri F sa starim starim i novim 1.7 dizel motorima (1991 1999 tun oznakama u na zadnjem delu vozila sa novim motorima oznake pisu manjim, metalnim slovima, dok je sa starim, veca, plasticna slova. Sa 150 000km lepo Pali zimi, ne Trosi ulje, solidno ide. Paralelno sa tim motorima, ugradjivani su i ISUZU motori sa i bez Turbine. Oni su Imali oznake 1.5d, 1.7D ili TDS (1.7TD). Oni su drugaciji od nemackih i bolje su se pokazali od opelovih motora starije generacije. imaju Schraubstock snage i dugotrajniju su, ali i nesto skuplji za odrzavanje. Razlika na pogled je u tome sto oni imaju metalni poklopac motora (ventila) i bos pumpa im je prema kabini (na Opelovim dizelima poklopac je plastican i bos pumpa je prema hladnjaku). DI je noviji Motor Koji se ugradjuje u astre od Prilike seit 2000 godine. Za razliku od DTL, auf ubrizgava gorivo direktno (ekvivalent TDI). DTI je ista varijanta sa turbopunjacem. Pokazali su se Odlično, uz bolja ubrzanja i manju potrosnju od DTL. Sobzirom da imaju 19xx i nesto KUBIKA, podpadaju pod ISTU kategorisiert pri registraciji kao i DTL od 1700 KUBIKA TDS-Motor (jen onaj od 80 ks) je napravljan u Nemackoj u saradnji sa ISUZU za astre II generacije (za razliku od prethodnog TDS (auf ima metalni poklopac ventila i bosch pumpu ka kabini, dok OPELov ima plasticni poklopac ventila i bosch pumpu ka hladnjaku) koga je napravio bas ISUZU-Koji je i sam sastavu u GMa kao i OPEL). Oba su se pokazala kao dobra. Jedini ISUZU za koji kazu da je los (cak gori ich von dotadasnjih opel dizela) je 1.5 iz Kadeta negde oko 90. godista. U svakom slucaju, Schraubstock bi ti se isplatilo u svakom slucaju da uzmes (iako je skuplji malo) DTI ili DI, jer vece snage pored i brzine (DTL ide oko 165, ein DTI 180kmh tun), ISTU postize sa manje naprezanja i sto je (DTL postize na 4500obrtaja, eine DTL cak na samo 1800). Das ist eine Übersetzung des englischen Originaltextes. Dies ist ein maschinell übersetzter Artikel. U prevodu, mnogo ce bolje da povuce Ich Manje ce da se opterecuje tj duze da traje, ein ako tome jos pridodas manju potrosnju i istu cenu registracije, ne vidim alternativu. U svakom slucaju 2,0 DTI trosi malo manje von 1.7td, ide dosta bolje, ein i radi tise. Ovu poruku je menjao ilkebgd dana 02.04.2007. U 00:54 GMT1 Re: Opel astra G 1.7DT ili 2.0DTI 05.04.2007. u 08.09 - pre 3596 dana i 4h Trazeci originalno Njemačko upustvo za Opela Astru 1.7 DTI iz 2002 naidjoh na ovu temu i rekoh da vam odgovorim posto sam ja vec jedno godinu dana vlasnik Astre za koju i trazim zu uputstvo. Ja sam po struci diplomirani masinski inzenjer za In den Einkaufswagen Sehen SUS motore sa 10 godina iskustva kao automehanicar. Moj otac je i danas vlasnik auto servisa ich auf je taj koji mi je i kupio ovu Astru u Sapcu. Opela Astru 1.7 DTI iz 2002 mogu samo von preporucim von srca. Wie kommt man zu uns: - Auto je nieovatno tih za dizelasa bez buke, detonacija niti kliktanja koje je za njih karakteristicno. Pripada staroj generaciji kod koje kada pustite gas, kompjuter ich dalje drzi odredjeno vreme visoki broj obrtaja pa ga tek kasnije smanjuje. Meni se ovo svidja jer se Zeitmotor manje opterecuje. Astra H 1.7, koju inace ima moj otac, ima noviji motor koji je daleko snazniji ali i bucni i lizenziert mi se uopste ne svidja. - Ima izuzetnu snagu. Moji drugari koji se bäume tjuning-stajlingom su pohvalili auto sto se tice ubrzanja. Ali ja znam da nije zu tako ruzicasto. Auto ima najveci obrtni Augenblick u 3-oj brzini, ein u ostalim brzinama je lenj pa ponekad trazi da se ubaci cak i u 1-u. Meni zu ne smeta jer sam u poslednje vreme promenio zivotnu filozofiju i nigde ne zurim. - Neverovatno malo trosi. Na otvorenom putu pri brzini do 90-100 kmh trosi 4.5 litara dizela na 100 km. Predje 800 km sa nekih 35 litara. Ja puno vozim, merim potrosnju ceo zivot ich veoma sam precizan und tome tako da znam sta pricam. - Vanprosecno je udoban, barem ova verzija koju ja imam (skracena verzija hetchbacka sa 5 vrata) Ich stoga se neslazem sa njinsa da je tenneudoban sa izuzetno tvrdim ogibljenjemquot. Moj auto je susta suprotnost. To je delom posledica cinjenice da je izuzetno visok ali takve su i ostale Astre im Ghetto, im im ih jedno 5 samo na mom parkingu. Pouzdanost, presao je 150.000 km ich promenio sam jedino hladnjak klime (proverena decja bolest) ein ostalo je sve Spitze oben. Doduse na svakih 10.000km mu radim servis, menjam sintetiku, f. Ulja, goriva, vazduha, i klime. E traurig, ko zeli sportku voznju bolje von kupi nekog benzinca jer ce sa sportskom voznjom von upropasti bilo kog dizelasa. Ali kome je bitno da ne trosi mnogo ich da je tih i udoban ein i da pristojno vuce, Astra g 1.7 DTI je pravi izbor. Betreff: Opel astra G 1.7DT ili 2.0DTI 12.04.2007. u 15.39 - pre 3588 dana i 21h Pa su otprilike i opremi Koji paketi i Astre postoje kod, s tim sto je najvisi Nivo Eleganz, Koji ukljucuje sve Zivo, sto bi ovi po oglasima rekli quotsve sem kozequot, dok je quotn joyquot Paket najsiromasniji. Veoma su retke Astre sa Eleganz paketom opreme, ich kaufe dosta su skuplje kao polovnjaci. A da se vratim na ovaj 2.0 dti, znaci definitivno je u pitanju Opelov Motor eine neue isuzuov kao ovaj 1.7dti. Cudilo ich je posto im je ista oznaka. Nego Koji se Motor pokazao kao bolji, 2.0DTI ili 1.7DTI, Koji moze Schraubstock da predje pre generalne, vidim da dosta ljudi hvale OVAJ 2.0dti iako je Opelov ein opste je bilo poznato da je Opel UVEK kuburio sa dizelima pa je zato i koristio ove Isuzuove motore ich da koja je razlika Izmedju ovih CDTI motora Koji se ugradjuju u ove novijeg datuma proizvedene Astre i ovih starijih DTI, da li su i jedni i drugi Common-Rail-motori Born to be wild. We Entschuldigung der Dienst nicht verfügbar ist für Ihr Gerät. Bitte greifen Sie mit Ihrem Desktop-Computer auf LH zu oder verwenden Sie ein anderes Mobilgerät. Wir entschuldigen uns für eventuelle Unannehmlichkeiten. Unser Lufthansa Reservierungs-Team steht Ihnen gerne zur Verfügung. Alle Informationen zu den Buchungsbüros in Ihrem Land finden Sie hier: Es gibt kein Angebot für First Class für die gewählte Strecke. Premium Economy ist auf der gewählten Route nicht verfügbar. Finden Sie den günstigsten Preis für Ihren Flug Lufthansa zu den beliebtesten Reisezielen.

No comments:

Post a Comment